close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריהוט גן מראטן, אלומיניום ועץ- החומרים שחשוב שתכירו

מערכת שורשיז טבת, תשעז15/01/2017

סקירה מקיפה על ריהוט גן, החומרים השונים ממנו הוא עשוי ועוד...

תגיות:
ריהוט גן משובח
צילום: שבירו ריהוט גן

ריהוט הגן שאנו בוחרים משפיע על מראה הבית ועל התחושה שלנו ושל כל אורח שמגיע לביקור. ריהוט גן יפה שמשתלב עם רהיטי הבית ומראה הגינה בצורה הרמונית יכול לעשות את כל ההבדל בין מראה מושקע שמדגיש כי בני הבית חשבו ושקלו את האפשרויות לפני שביצעו את הרכישה ובין מראה סתמי שעשוי לגרום לבית להראות מוזנח. חשוב לזכור שכדי לבחור בריהוט איכותי יש לוודא שהוא לא רק מרשים אלא גם נוח ועמיד בפני האקלים הישראלי שנוטה להשתגע קצת במהלך השנים האחרונות ולהפתיע אותנו בכל פעם מחדש.

במאמר זה נציג בפניכם את החומרים העיקריים מהם עשויים רהיטי הגן, הלא הם: ראטן טבעי, ראטן סינתטי, אלומיניום ועץ.

נא להכיר את ארבעת החומרים המרכזיים של רהיטי הגן

ראטן–הראטן כולל מאות סוגים של עצי דקל שצומחים ביבשות שונות ברחבי העולם. אנשים רבים בוחרים ברהיטים ומוצרים שונים שעשויים מראטןונהנים ממראםהמרשים. לצערנו, הראטן הטבעי לא מתאים למזג האוויר הישראלי ונוסף על כך, מחירו יקר. לאנשים שמעוניינים לרכוש ריהוט מראטן טבעי מומלץ להציב את הרהיטים בפינות סגורות, כך יהיה ניתן ליהנות מיופיו של הראטן ולשמור עליו במשך שנים.

ראטן סינתטי –הראטן הסינתטילא עשוי מאותם החומרים מהם עשוי הראטן הטבעי. הראטן הסינתטי התברך אף הוא ביופי מרשים והוא עמיד בפני מזג האוויר הישראלי כך שאין בעיה להניח אותו בחצר. בניגוד לראטן הטבעי שעשוי מעצי דקל, עשוי הראטן הסינתטי מרצועות PVC שנמתחו על מסגרות של אלומיניום. המראה המתקבל דומה מאוד לעץ טבעי. גם את הראטן הסינטטי ניתן לעצב בדרכים רבות ולייצר פינות ישיבה בגדלים רבים ובעיצובים שונים, נדנדות יפות, מיטות זוגיות, מיטות רביצה, שולחנות ייחודיים, ספסלים ושפע רהיטים נוספים. נוסף על כך, הראטן הסינתטי קל משקל וניתן לשטוף אותו במים בלי לגרום לנזקים.

אלומיניום –מהאלומיניום ניתן לייצר ריהוט גן חזק ומגוון שאינו מחליד. רהיטים מאלומיניום ניחנים בעמידות רבה בפני האקלים הישראלי אך עדיין יש לאחסן אותם בחודשי החורף. בין רהיטי האלומיניום שמיועדים לחצר ניתן למצוא: שולחנות מעוצבים, סט בר, שולחנות פיקניק, שולחנות מתארכים ועוד שפע רהיטים יפיפיים ומעודנים.

עץ טבעי –רהיטי גן שעשויים מעץ טבעי משתלבים עם הגן בצורה מושלמת ויוצרים מראה ביתי, כפרי ומזמין. כמו כן, ריהוט שעשוי מעץ טבעי ניחן בחוזק ועמידות. ניתן לייצר מהעץ הטבעי שפע עיצובים של רהיטים, כמו למשל: פינות זולה, נדנדות, שולחנות פיקניק, ספסלי נדנדה ופינות ישיבה. במידה ורוכשים ריהוט גן שעשוי מעץ מלא יש לטפל בו בהתאם להנחיות היצרן, בצורה זו יהיה ניתן לשמור על מראה הרהיטים וליהנותמהם למשך זמן רב.

בין פעולות התחזוקה שיש לבצע כדי לשמור על רהיטי גן מעץ מלא חשוב ללטש ולשייף את הריהוט כך שהוא יהיה חלק, יש לנקות אותו באמצעות סמרטוט רטוב או יבש או צינור מים וסקוץ' ויש לשמן אותו באמצעות שמן ייעודי שמספק הגנה מפני לחות. כמו כן, ניתן לצבוע את העץ בגוון כלשהו או בלכה שקופה. חשוב לדעת שצביעת העץ תגן עליו מפני לחות אך תאטום אותו ותדרוש שיוף רב יותר. פעולה נוספת שרצוי לבצע היא חיזוק ברגים, הסיבה לכך היא שהעץ מושפע מחום ונוטה להתרחב ולהתכווץ. את החיזוק צריך לבצע מידי תקופה אך יש להקפיד שלא לחזק את הברגים בצורה רבה מידי כדי שהם לא ינעלו.

לאחר שהבנתם מהם החומרים הפופולאריים בשוק תוכלולקחת לעצמכם קצת זמן, לחשוב, לבדוק ולהתייעץ עם יועצי החנות. לאחר שתגיעו למסקנה תוכלו לבצע את הרכישה בלב שלם.

המאמר באדיבות שבירו ריהוט גן – רהיטי גינה איכותיים ויוקרתיים, עשויים מחומרים האיכותיים ביותר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה